vrijdag 4 april 2014

Help!

Momenteel ben ik (in heel veel kleine stapjes) een kleedje aan het maken voor Lio. Maar juffrouw wil tegenwoordig alleen maar "zwierkleedjes", dus voel ik mij genoodzaakt een cirkelrok te maken... En daar zit nu mijn probleem... In een cirkelrok kruipt nogal wat stof, stof waarvan ik er momenteel wat tekort dreig te hebben! En ik vind het nergens meer te koop...
Dus doe ik een oproep, je weet nooit of het iets uithaalt...
Is er iemand die nog een lap(je) van onderstaand stofje in zijn/haar bezit heeft, en dit zou willen doorverkopen aan mij? Met een halve meter zou ik al heel wat kunnen doen!
Het is een stofje van Michael Miller, heet 'lovebirds' gold...


Lio (en ikzelf) zou jullie heel dankbaar zijn!

3 opmerkingen:

  1. ik hoop voor u dat je bij haar http://www.tant-an.be/ terecht kan,
    enige tijd geleden had ze dit stofje in de afslag op een webwinkelgebeuren,
    ik duim voor je
    zus 3
    dezussen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dankje voor je bericht! Ik stuurde onmiddellijk een mailtje, gezien ik het niet direct op de webwinkel kon terug vinden... Hopelijk krijg ik een positief antwoord... Ik hou je op de hoogte, en dankjewel alvast!!

      Verwijderen
    2. Met een beetje vertraging (wegens verdwaald berichtje op het www), heb ik bij www.tant-an.be nog anderhalve meter kunnen bemachtigen! Met een uitstekende service! Dankjewel dus, zus 3, voor je perfecte tip!!!

      Verwijderen