zondag 10 februari 2013

ateliers

Terwijl op een heleboel andere scholen de carnavalsgekte toesloeg, waren er op de school van Stien ateliers. (O, wat ben ik daar blij om!)

Thema: "ambachten".

Samen met een aantal andere mama's en de juf van 't eerste konden de kindjes bij ons 'kussentjes naaien'. 

Een gezellige bedrijvigheid, zo'n 12-tal kinderen, van derde kleuter t.e.m. 6e leerjaar!



Van de prachtige resultaten heb ik helaas geen foto's genomen, maar het kussen van Stien (die heel enthousiast aan dit atelier meedeed) en mijn voorbeeldkussen kan ik jullie wel tonen.



Stof: verkempinck Oostende en koekepeertje

2 opmerkingen:

  1. dit vind ik nu echt zalig! Die kinderen op zo'n toffe manier creatief aan het werk zetten! Héél wat van die kinderen zullen nu waarschijnlijk thuis de oren van hun ouders hun hoofd zagen om een stikmachine ;-). Echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, daar mag je nu toch wel trots op zijn, zeg! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen