zondag 14 oktober 2012

dit smaakt naar meer...

Dit


is het resultaat van een weekendje naaien...
Niet slecht hé! 
Een zalig weekendje weg, met z'n zessen, héél productief, en supergezellig!!

Het was een ganse verhuis, 


maar het was het meer dan waard! 

Vandaag was het wel even een klein beetje stressen om op tijd te kunnen vertrekken om op tijd in de stemhokjes te zijn, maar gelukkig konden we dit jaar elektronisch stemmen, dus dat gaf wat extra speling, en extra naaiprodukten...

A., C., C., M. en V., wanneer is de volgende editie? ;-)

O ja, wat ik allemaal gemaakt heb, dat laat ik binnenkort nog wel eens wat uitgebreider zien. Er moet hier en daar nog iets afgewerkt worden, maar daarvoor had ik de kindjes nodig, en die waren niet mee... 
Wie zin heeft, mag trouwens gerust eens een gokje wagen wat vanonder mijn machine rolde!

En last but not least: ode aan de partners die het ganse weekend de kindjes voor hun rekening namen, 13 kindjes om precies te zijn... 
Dankjewel F., M., M., R., T. en T.!


6 opmerkingen:

  1. dit smaakt zeker naar meer... minstens 12u ongestoord achter je machine zitten, tetteren, aperitieven, eten... en met jouw 'professionele' hulp erbij was dit weekend een echte topper....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da's een superproductief weekend geweest! En kan me voorstellen dat het héél erg gezellig moet geweest zijn! Ik denk dat zeker één van die rode Jacobbroeken voor één van jouw dochters is ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat is nog eens een hele volksverhuizing :-) Maar wel een erg productief weekend! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje wat een hoeveelheid. Ik dacht eerst even dat je dat allemaal zelf gedaan had, maar dan was je toch echt wel supervrouw geweest.

    BeantwoordenVerwijderen