donderdag 29 december 2011

over bloggen en concepten...

Vorige week kon ik eindelijk op het knopje 'publiceren' klikken, van een bericht dat ik al een eindje terug uitgeschreven had... Ik vind namelijk dat geboortecadeautjes niet geblogd kunnen worden zolang ze niet afgegeven zijn, kwestie van verrassing en zo...
Aldus maakte ik het bericht al blogklaar begin december, bewaarde het als 'concept', en wachtte geduldig tot het werkkerstfeestje om het cadeautje te overhandigen. Daarna mocht het de blogwereld in!
Helaas, wat ik niet wist, is dat het bericht dan gepubliceerd wordt op de datum dat het werd aangemaakt... En dat was niet de bedoeling... Iemand een idee of en hoe je dit kan aanpassen? 
Voor de nieuwsgierigen: het gaat over dit naaisel:

2 opmerkingen:

  1. de datum kan je aanpassen! ik zal je het eens tonen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta hier ook met een paar concepten klaar, nog een dikke week wachten voor alles gepubliceerd kan worden ;-).

    BeantwoordenVerwijderen